lördag 30 januari 2010

Dagens frågor

Apar efter en vän och svarar på samma frågor.....

Vem var den sista du träffade?

Expediten på systemet......

Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Har inte märkt ditt heller.............soligt o -14 här, måste till stugan ." Skriver inte allt o till vem

När vaknade du idag?
Kl. 0815 vaknade jag, hade sovit gott o var ensam i sängen

Vem fick dig att skratta senast?
Jag själv antagligen...åt min klantighet.

Vad åt du till frukost?
Som vanligt, fil med müsli, smörgås och kaffe, clementin

Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Ska man avslöja allt...en bit torkad frukt tror jag.

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
"Gardell 10/2". För att jag skulla boka biljett till hans show i Karlstad. Gjort nu.



1 kommentar:

  1. Vissa av frågorna kom från min långa frågelista, vissa ändrade jag om lite.
    Finns massor med frågor ute bland bloggarna att låna...

    SvaraRadera